Kdyně 11.-12.6.2011

16.06.2011 20:34

 

Saxo Racing Team se zúčastnil dalšího podniku závodů do vrchu, tentokrát na západě Čech ve Kdyni, kde se závodníci šplhali na kopec Koráb. Saxo bylo opraveno a připraveno do boje o desetinky po technické závadě motoru z Prachatic. Již páteční cesta do Kdyně dávala najevo, že to nebude zrovna jednoduchý víkend. Od Rána mě zužovala nevolnost a střevní chřipka.Bohužel tento stav pokračoval i po sobotním probuzení. Ale do Kdyně se přijelo závodit, tak hurá na kopec! V tento závod se jel systém, kdy se sčítali oba dva dny a tak jsem si nemohl dovolit sebemenší zaváhání. Po jediné tréninkové jízdě se začalo bojovat. Sobotu narušily dvě nepříjemné události. Nejdříje došlo k zastavení závodu po úniku velkého množství oleje a poté po úniku chladicí kapaliny z dalšího vozu. Naštěstí se vše uklidilo, zametlo amohlo se pokračovat. Dle plánu pořadatelů bylo uskutečnit čtyři závodní jízdy. Vzhledem k menším komplikacím byly odjety pouze tři jízdy. Ze soboty na neděli v noci zapršelo a já se radoval, že mohu stahovat vteřinky a posunout se ze třetího místa vzhůru! První nedělní jízda přinesla posun ze třetí příčky na druhou a tak tomu zůstalo po zbytek dne. Tudíž jsem si z Kdyně přivezl domu Krásný pohár za druhé místo a jsem velice rád, že vydrželo jak auto tak i já!

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.